söndag 4 december 2011

Bilder

Även tomten tittade förbi

Per och Sara






Gustav ,Olof och Birgitta i egen funderation



Isak och Daniella

Värdparet Barbro och Jan-Erik

Kea och Kristina

Dagmar och Gustav


Lilla söta Klara

Måsta även visa vår lilla Emil som bäddat ner sig i våran säng , skönt eller hur
Ja kvartetten är inte riktigt komplett, visserligen är jag hemma men orken är inte det som den var innan
Men sskam den som ger sej.
 Igår kväll  bar det av till Överkalix för våran årliga lilla julafton om ni visste så kul det är att träffas nästan alla syskon och även syskon barn, Tack kära Barbro och Jan Erik för så mycket god mat och erat sällskap.       
Här kommer ett bild regn över denna trevliga kväll.
Resten av vårat gäng är på gymet/ Tänker bjuda på brunch hemma hos mig då dom kommer tillbaka/
Tack Inger och Brolle för den fina julklappen vi fick, ni är för gulliga älskar er/hej svejs från Gun-Britt

1 kommentar:

  1. Nu har jag hittat hit! Vilka bilder du har fotat...Och det var så trevligt att ha er här, Jag tro inte jag har skrattat så mycket som den kvällen.

    SvaraRadera